poniedziałek, 19 listopada 2012

W moim oku... pastelowoo!


To mój pierwszy wpis, mam nadzieję, że się spodoba :)
Zacznę od kolorów, które strasznie przypadły mi do gustu... modne i śliczne pastele! Trzeba jednak pamiętać, aby uważać z tym kolorem, nie każdemu może on pasować.

Nie zapominajmy o tym, że dobrze dobrane ciuszki mogą podkreślić urodę każdego :)

Mogłabym mieć wszystkie w swojej szafie ! :>







Niesamowicie podobają mi się ubrania w odcieniu pastelowym, ponieważ podkreślają dziewczęcość i delikatność. Są również świetną odskocznią od nasyconych, jaskrawych barw. Warto czasami poszaleć w pastelach czyli niekrzykliwych, niejaskrawych, jasnych, łagodnych, spokojnych, często zawierających dużą domieszkę bieli pastelach!


Czasami warto odpuścić sobie nasycone barwy i spróbować tego! :)

Pastele, ach pastele!
Piękne kolory, uwielbiam je i polecam :)
Mam nadzieję, że znajdzie się ich więcej w mojej szafie :)

<3

Żanutkaaa
<3






  












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz