wtorek, 30 lipca 2013

AZTEC!

Dzisiaj pościk na temat moich aktualnych paznokci, mianowicie gości na nich wzór aztecki. 







Niesamowicie upodobałam sobie ten motyw, oczarował mnie! Postanowiłam odtworzyć go na moich pazurkach. Robiłam go pierwszy raz, dlatego skorzystałam z pomocy i odnazałam w internecie kilka ciekawych propozycji pomalowania paznokci w tym stylu.

Oto efekt mojej pracy :

Jestem baaardzo zadowolona! *.* Jestem pewna, że od teraz tenże wzór będzie często gościł na moich paznokciach :))


Wykonanie jest proste. Wybieramy ulubione kolory lakierów do paznokci i tworzymy ombre.
PORADA nr1
Bardzo ważne jest aby lakier bazowy, który nałożysz jako pierwszy dokładnie wysechł. W innym przypadku robiąc ombre wszystko się rozmarze i nie uzyskamy porządanego efektu :(

Kiedy ombre juz będzie gotowe, a lakier wyschnie mozemy zabrać się do malowania wzorów. Jak już wcześniej wspomniałam znalazłam w internecie zdjęcia, na którcyh bazowałam.

PORADA nr2
Do rysowania wzorów potrzebujemy baaardzo precyzyjnego pędzelka. Według mnie stadardowe lakiery do zdobień z cienkim pędzelkiem sobie nie poradzą. Dlatego ja wykorzystałam pędzelek od eyelinera, kóry się skończył. GENIALNIE sobie poradził. Bardzo precyzyjnie mogłam namalować każdą linie! :)) Ważne jest, aby potem go dokładnie wyczyścić by móc go wykorzystać ponownie w innym razie pędzelek będzie do wyrzucenia.

Do stworzenia tych paznokci wykorzystałam 13 lakierów, które połączyłam tak aby mógł powstać motyw ombre :)
Po pierwsze nałożyłam odżywkę EVELINE 8w1.

1. essence color&go nr 128 + qm nr 130
2. rimmel 60 seconds nr 260 + lovely nr 97
3. golden rose nr 323 + safari
4. cr nr 4 + rimmel 60 seconds nr 825
5. h&m :get a rose 4 me" + rimmel 60 seconds nr 260
wzory - wibo
+ lakier bezbarwny z h&m

A wy lubiecie ten motyw? A może macie swoje ulubione motywy, które często goszczą na waszych pazurkach? :))






INSPIRACJE 

















do uslyszenia kochane :*

1 komentarz:

  1. uwieeelbiam azteckie wzory na paznokciach <3
    obserwuję z miłą chęcią i licze na to samo :)
    nowy post, zapraaszam: http://babyofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń