sobota, 29 grudnia 2012

Sylwestrowe paznokcie! recenzja lakieru by h&m

  Sylwester już tuż tuż, więc oprócz szałowych kreacji pora zabrać się za paznokcie! Sylwestrowe bale, imprezy i domówki to świetna okazja, aby zabłysnąć. Możemy zaszaleć zarówno ze strojem, makijażem jak i paznokciami. Rok 2012 upłynął pod znakiem ombre nails, matowych lakierów,minx nail (naklejki na paznokcie), nude. W tę jedyną noc w roku zadbajmy, aby nasze paznokcie były kropką nad "i" naszej stylizacji.
  Przeszukałam wczoraj sephore, douglas i mniejsze drogerie w poszukiwaniu lakieru hologramowego, ale niestety nic nie znalazłam!:( Jestem go niesamowicie ciekawa, ehh będę rozglądać się dalej i jeżeli coś znajdę to na pewno się z Wami podzielę moja opinią. A na pocieszenie zakupiłam wczoraj kilka cudeniek z h&m. Jedną z moich nowych zdobyć jest zestaw dwóch lakierów.



















Od razu wpadły mi w oko i od razu wiedziałam, że będą idealne na imprezę. Po prawej ze srebrnymi drobinkami "into the wild" jest świetny jako wykończenie paznokci, po prostu nałożony na warstwę kolorowego lakiery, niestety indywidualnie nie wygląda zbyt spektakularnie.

Bez pamięci zakochałam się w lakierze po lewej. "Back by noon" to piękny odcień starego złota.
H&m ma świetną paletę kolorystyczną lakierów, ale należy pamiętać, że ta marka nie specjalizuje się w kosmetykach ale w ubraniach.

+Oprócz nieziemskiego koloru ogromnym plusem tego produktu jest krycie. Już jedna warstwa wystarcza, abyśmy na paznokciach miały jasne, delikatne złoto. Kolejne warstwy wydobywają i potęgują śliczny  metaliczny kolor.

+Nakłada się go dobrze, jednak jest dość rzadki wiec należy pamiętać, aby na pędzelku nie było zbyt dużej ilości produktu.

-Minusem jest dość krótki pędzelek, z czasem kiedy lakieru będzie mniej trzeba będzie nieźle się nagimnastykować by pomalować paznokcie.

-Kolejną wadą ( dla niektórych zaletą) jest małe opakowanie (7 ml). Osobiście wole większe pojemniczki.

- Niestety, juz następnego dnia byly odpryski :((!


Jestem zadowolona z tych produktów i nie mogę narzekać chociażby dlatego, że ze zapłaciłam za nie jedyne 5zł! :D ahh jak ja kocham poświąteczne wyprzedarze <3




Życzę udanych imprez sylwestrowych i szczęśliwego nowego roku! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz