piątek, 5 lipca 2013

Mój pierwszy raz....

Po raz pierwszy raz pokaże 


                                             < Wam moje paznokcie :D>


Dość nietypowy mani ;) ale jest :)
Do pełnego  krycia potrzebowałam 3 warstw ;) ale bardzo szybko warstwy schły ;) Więc całe moje "malowanie" trwało mniej więcej 20 minut 



Paznokcie w świetle sztucznym (tu najładniej widać efekt)
                                       


                                                 Paznokcie przy zmierzchu ;)


                            Użyłam : lakieru z H&M "Into the wild" i "fluo top coat" z Wibo
                                         


                                         Pozdrawiam ;) i proszę o wyrozumiałość 
  

Och mylą mi się te dni tygodnia
już PIĄTEK
za szybko mijają te wakacje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz