sobota, 12 stycznia 2013

*black&gold nails* -czerń, złoto i dżety!

Ahhh jak dobrze, że dzisiaj już piątek! Za mną bardzo męczący tydzień a przede mną kolejne ciężkie dni. Na szczęście mam trochę wolnego czasu i jutro wybieram się na 18 koleżanki :D Zastanawiałam się co zrobić z moimi paznokciami na tą okazje. Niestety nie są one w zbyt dobrym stanie, ostatnio często się łamią i rozdwajają. Nie mam pojęcia czego może im brakować, ale w najbliższym czasie muszę koniecznie im zafundować jakąś kuracje odżywiającą.





Ze względu na to, że zakładam czarną sukienkę chciałam, aby moje paznokcie były kolorowym akcentem w mojej stylizacji. Wahałam się między różem, błękitem a miętą, jednak padło na złoto i czerń. Robiąc ostatnio porządki odnalazłam śliczne złote, malutkie dżety i postanowiłam je wykorzystać.





Użyłam czarnego lakieru miss sporty, którym pomalowałam paznokcie na serdecznych palcach.
Resztę pokryłam złotym lakierem "back by noon" by h&m, którego recenzje znajduję się w wcześniejszych postach.






Wykonanie takich paznokci to nic trudnego :))! Zaczęłam od nadania kształtu moim pazurkom. Niestety, aby były równe musiałam je skrócić :<. Potem odsunęłam skórki i je wypolerowałam.
Następny krok to nakładanie lakierów. Używając produktów do paznokci h&m należy pamiętać o odpowiednim zagruntowaniu, gdyż szybko odpryskują. Potem pokryłam je utwardzaczem.

Paznokcie na serdecznych palcach pomalowałam czarnym lakierem. Należy nałożyć więcej niż dwie warstwy produktu, aby dżety mogły zatopić się w nim chociaż do połowy.
Kolejny krok to przyklejanie tych złotych cudeniek.


Najprostszą metodą to nakładanie ich palcem. Ze względu na to, że są malutki należy być bardzo precyzyjnym, aby powstały piękne i proste kształty. Zwilżonym palcem przenosiłam po jednym dżecie na paznokcie. Potem cały paznokieć pokryłam grubą warstwą bezbarwnego lakieru. Najlepiej nałożyć dwie, aby mieć pewność, że przy wykonywaniu codziennych czynności dżety pozostaną na swoim miejscu :))



I gotowe!




 Przedsmak dzisiejszej stylizacji :))







Miłego dnia! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz