czwartek, 31 stycznia 2013

Nivea - regenerujący balsam do ciała sos


Ze względu na to, że jestem na etapie regenerowania moich paznokci od czasu do czasu będę dzieliła się w Wami moją opinią na temat używanych przeze mnie kosmetyków. Dzisiaj przyszedł czas na REGENERUJĄCY BALSAM DO CIAŁA SOS firmy NIVEA.


 Jest to zdecydwanie mój ulubiony produkt do pielęgnacji skóry całego ciała. Pierwszy raz kupiłam go na początku zeszłej wiosny, kiedy to po zimie moja skóra była przesuszona. Potrzebowała jak najszybszego ratunku, żeby latem wyglądała zdrowo i kusząco. Stojąc w drogerii przed półką z balsamami długo zastanawiałam się nad wyborem produktu. Wachałam się między tym balsamem i produktem marki ziaja. Jednak padło na nivea :)) to byl świetny wybór! Od tamtej pory nie rozstaję się z moim ulubieńcem i korzystam z niego teoretycznie codziennie.



 *Co mówi producent?

 Opracowany z dermatologmi dla bardzo suchej i spierzchniętej skóry. Aby poczuć się komfortowo we własnej skórze, potrzebujesz długotrwałego uczucia ukojenia jej szorstkości i spierzchnięcia. Regenerujący balsam do ciała jest pierwszym produktem NIVEA gwaratującym efektywną, 48-godzinną ulgę symptomów suchej skóry.
Jak uzyskujemy efekt 48-godzinnego ukojenia?
Innowacyjna formuła z dexpantenolem działa podwójnie:
-Wzmacnia barierę ochronną skóry, aby zapobiec utracie wody.
-Wspiera naturalny system nawilżania skóry.
Stosuj, wmasowując balsam w całe ciało. W razie konieczności ponów aplikacje na szorstka i spierzchniętą skórę.
Produkt przebadany dermatologicznie.










* Moja opinia:
Nie mogę się zgodzić z "48-godzinnym" nawilżeniem. To jest chyba niemożliwe i awykonalne. Owszem balsam długo działa na mojej skórze, ale napewno nie jest to 48 godzin.
Balsam ma przyjemną rzadką konsystencje. Łatwo się rozprowadza i naszczęscie nie jest tłusty. Wchłachnia się stosunkowo szybko. I ma przyjemny delikatny charakterystyczny dla produktów nivea zapach. Ładnie nawilża skórę w newralgicznych takich jak łokcie i kolana i poprawia jej jędrność. Nawet po depilacji nie podrażnia mojej skóry i nie występują żadne reakcje alergiczne, przeciwnie ratuję moje nogi, które po każdej depilacji są bardzo suche, a skóra jest naciągnięta.

Ogromnym plusem jest fakt, że jego głownym składniekiem jest AQUA- czyli woda :))
Jest niesamowicie wydajny. Niewielka ilośc produktu świetnie nawilża duże obszary naszego ciała.
Kosztuje około 20zł/25 zł za 400 ml. Jest również mniejsze opakowanie 250 ml za około 17 zł.
Podoba mi się kształt opakowania. Super leży w ręku, wygodne dozowanie, opakowanie jest miękkie i nie trzeba się siłować z jego wyciśnięciem. Można łatwo postawić go do góry nogami.


Plusy:                                                                                                 Minusy:
-nawilżnie                                                                                          - napewno nie nawilża na 48  godzin
-konsystencja                                                                                    - po nałożeniu trochę się lepi
-opakowanie
-cena
-wydajność
-zapach


 Jak widać więcej plusów jak minusów. Jak dla mnie jest naprawdę super. Moj ulubiony produkt do pielęgnacji ciała.


Buziaki :*



4 komentarze:

  1. ja uzywam maselek do ciala;)
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje, napewno Cię odwiedze :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, właśnie szukam nowego balsamu do ciała, może wypróbuję ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, mi bardzo podpasował :)) buziaki! :*

      Usuń